***مقام معظم رهبری: اتقان اسناد هویتی مردم بسیار با اهمیت است.. ***اعتبار کارت های ملی طرح قدیم تا پایان خرداد امسال خواهد بود***

 

 

 
کل کاربران : 160110
کاربران امروز : 5
بازدید امروز : 6
کاربران دیروز : 5
بازدید دیروز : 5
کاربران آنلاین : 4

 

بانک اطلاعاتی شهرستان بیرجند
وظایف ادارات کل استانها
     

وظایف ادارات کل ثبت احوال استانها
 

 

  • وظایف ادارات کل ثبت احوال استانها هماهنگی و تامین نیازهای سجلی و حقوقی واحدهای تابعه.
  • برنامه ریزی به منظور اجرای دقیق قوانین،آئین نامه ها،تصویبنامه،بخشنامه و دستورالعمل های سجلی حقوقی اداری و مالی ابلاغ شده از طریق سازمان.
  • تامین و تسهیل در انجام امور اداری،استخدامی بودجه ای و مالی واحدهای تابعه
  •  برنامه ریزی پیرامون تشکیل هیاتهای حل اختلاف و تشکیل و اعزام اکیپ های سیار سجلی.
  • نظارت بر حس انجام امور واحدهای تابعه و تعقیب و پیگیری عملیات اجرائی.
  • سازماندهی،برنامه ریزی و نظارت بر تهیه و کنترل سیستمهای کاربردی مورد نیاز ادارات تابعه.
  • برنامه ریزی جهت بهره گیری هر چه بیشتر و موثرتر از منابع و قابلیتهاو سیستم در عملیات کامپیوتری. نظارت و نصب و راه اندازی سیستم در ادارات تابعه.
  • بررسی و مطالعه مشکلات اجرایی و نظارت بر رفع اشکالات احتمالی و ارائه پیشنهاد در جهت بهبود کار.
  • هماهنگی در جهت تامین نیازمندیهای اجرائی سیستم و تامین نیروی انسانی در ادارات تابعه.
  • هماهنگی در زمینه آموزش های لازم فرابری داده جهت ارتقاء کارایی پرسنل تحت سرپرستی.
  • حفاظت از اطلاعات و رعایت دستورالعملهای حفاظتی. ایجاد هماهنگی بین واحدهای مکانیزه.
  • انجام بررسیهای مستمر و دائمی از نحوه عملیات کارکنان تحت سرپرستی بمنظور حصول اطمینان از عملیات صحیح اجرائی و پیشگیری از هر گونه ضایعات و اشکالات احتمالی.
  • شرکت در کمیسیونها و سمینارهای علمی و تخصصی و تهیه گزارشات مربوطه.
  • تهیه گزارشات عملکرد آماری. دریافت و کنترل استعلامهای مجاز و پاسخگویی به آنها.
  • تعیین اولویتها و تهیه برنامه عملیات روزانه و ابلاغ به واحدهای اجرائی.
  • انجام مسئولیتهای محوله در زمینه توزیع و کنترل کارت شناسائی.
  • تدارک آرشیوهای مناسب عکس ،اسناد و مدارک متقاضیان و آحاد جامعه بر اساس آخرین روشهای بایگانی.
  • برنامه ریزی در جهت تهیه آمارهای انسانی و سجلی بصورت ماهانه و سالانه.
  • تهیه جداول،نمودارها و شاخصهای آماری در فرمهای مناسب طبق سیاستهای سازمان.
  • بررسی و مطالعه و برنامه ریزی پیرامون شناخت تنگناهای اداری،رفاهی کارکنان وتجهیزات و تدارکاتی واحدهای تابعه و اقدام در جهت رفع آنها.
  • تهیه و تنظیم بودجه جاری استان متبوع و توجیه و تعیین و دفاع از آن در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و تعقیب و پیگیری آن تا مرحله تصویب و تخصیص.
  • نظارت بر حفظ شناسنامه های نانویس،اوراق و دفاتر سجلی وحفظ و حراست از اسناد سجلی بایگانی ها و آرشیو ادارات تابعه.
  • ارائه پیشنهادات سجلی،اداری و مالی و برنامه به واحدهای ستادی. نظارت بر حفظ و حراست ساختمانها،اموال منقول و غیرمنقول و تامین نظافت و بهداشت محل کار کارکنان ادارات تابعه.
  • حفظ ارتباط مستمر با واحدهای ذیربط استان در جهت رفع مشکلات جاری اداره کل واحدهای تابعه

آخرین بروز رسانی : 1389/09/15 10:09:38  تعداد مشاهده : 2564  نویسنده / ویرایشگر : مدیر سایت

 

 

 

 

 
وب سایت این اداره را چگونه ارزیابی می کنید؟
عالی
خوب
متوسط
ضعیف

 

اداره ثبت احوال شهرستان سربیشه-خیابان شهید مصطفی خمینی-تلفن66-05632664165-فکس05632664161


طراحی و پیاده سازی توسط : گروه نرم افزاری راک
RaakCMS